Аватары и анимация на GIFr.ru

Реабилитация в центре "Родына" г.Киев

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Реабилитация в центре "Родына" г.Киев » Занятия по методике Пете » Що таке система Керованого навчання?


Що таке система Керованого навчання?

Сообщений 1 страница 2 из 2

1

Найбільш ефективною в роботі з дітьми раннього віку та їх батьками є система Керованого навчання (методика Петьо). Це ефективна медико-соціальна та педагогічна система реабілітації дітей з органічними ураженнями нервової системи, яка включає комплексний підхід до розвитку дитини. Система Керованого навчання спрямована на раннє виявлення, терапію, профілактику порушень розвитку дитини та соціального функціонування її сім'ї.
Немає потреби говорити, що народження дитини з порушеннями розвитку є великою кризою для батьків. Це не та дитина на яку чекали, і це не те майбутнє, яке вони для неї ви-мріяли. Страх, розпач, біль, почуття провини – ось далеко не повний перелік тих почуттів, які охоплюють родину. Така ситуація затрудняє прийняття батьками правильного рішення щодо надання комплексу медичних та психолого-педагогічних реабілітаційних послуг.
Процес прийняття дитини такою, якою вона є та адаптація до нової реальності життя є нелегким завданням. Тому, одним з головних завдань системи Керованого навчання є:
НЕПОВНОСПРАВНІСТЬ ДИТИНИ НЕ ПОВИННА ЗРОБИТИ НЕПОВНОСПРАВНОЮ ЇЇ СІМ”Ю.
Система Керованого навчання визнає сім'ю як первинне та найбільш важливе середо-вище розвитку дитини.
Мета:
1. Підготувати дитину до незалежного у життя у суспільстві
2. Покращити стан психологічного благополуччя дитини і членів її родини
3. Формувати види діяльності: рухову, самообслуговування, спілкування
4. Розвивати інтелектуальні здібності дитини
Основні складові системи Керованого навчання:
• Діагностично-консультаційна
• Програма розвитку дитини
• Програма підтримки сім'ї
Особливості:
• Колектив спеціалістів організовує щоденне навчання дитини
• Групова форма роботи сприяє формуванню у дітей першого соціального досвіду
• Система ритмічних команд спонукає до освоєння руху дитиною
• Партнерство з батьками
• Систематичність навчання
• Формування у дитини позитивної мотивації до дії.
Система Керованого навчання не вимагає дорогого обладнання – основою є меблі „Петьо”, які дозволяють стабілізувати кінцівки, гарантувати дитині безпеку, сприяти форму-ванню правильної постави і можливості активно змінювати позицію, включатися у соціально активну діяльність.
Наскільки це ефективно?
Система керованого навчання є надзвичайно ефективною у розвитку дитини та допо-мозі сім'ї справитися з кризою пов'язаною з народженням дитини з особливостями психофі-зичного розвитку.
Встановлення у сім'ї позитивних стосунків та емоційної атмосфери правильний підхід батьків до розвитку та виховання дитини дає їй старт до прогностично здорового особистіс-ного розвитку та подальшої соціальної інтеграції.
Система керованого навчання дає можливість досягнути позитивних результатів, пок-ращити функціональні можливості дитини та мінімізувати вплив органічних уражень на роз-виток дитини.
Система Керованого навчання – це комплексна допомога дітям з особливими потре-бами та їх батькам, починаючи з раннього віку. Інтеграція реабілітаційно-навчально-соціальних заходів у системі Керованого навчання, співпраця із спеціалістами, які займають-ся багатопрофільною допомогою дітям з особливими потребами і їх батькам створює умови для їх соціальної адаптації.
Діти з особливими потребами, які навчаються за системою Керованого навчання, зна-чно легше інтегруються у загальноосвітні школи, а потім у суспільне життя. Організація життя дитини і її родини у рамках системи максимально наближує їх до нормального стилю. Такий підхід, як ніякий інший, позитивно впливає на якість життя найбільш незахищеної ка-тегорії людей та має вирішальне значення для їхнього майбутнього, та на формування демо-кратичних змін, які відбуваються у суспільстві.
Довгострокові цілі та завдання:
Система Керованого навчання успішно реалізується у багатьох країнах світу, її адап-тація до польських умов з країн Західної Європи (Бельгія, Великобританія) виявилася успіш-ною, а тому є повна впевненість у позитивних результатах і в Україні.
Стратегічним напрямком нашої діяльності є сприяння інтеграції дітей з особливими потребами у суспільство. Саме ранній і дошкільний вік є максимально важливим у розвитку фізичних і розумових потенційних можливостей дітей та формування у них навичок соціаль-ної автономності у побуті (основа філософії Керованого навчання), що забезпечує легку ада-птацію та інтеграцію дітей з особливими потребами у громаду ровесників.

0

2

Занятия в центре "Родына"
http://s09.radikal.ru/i182/1010/3a/6dfb00bdfbe7.jpg

http://s53.radikal.ru/i141/1010/43/e92fd7f99b5f.jpg

http://s08.radikal.ru/i181/1010/ec/c7ca2420125e.jpg

0


Вы здесь » Реабилитация в центре "Родына" г.Киев » Занятия по методике Пете » Що таке система Керованого навчання?